  • 11. Data: 2012-05-28 07:19:29
    Temat: Re: przewiercona sciana na wylot
    Od: "Skid Row" <a...@f...pl>

    > Może najmniej spodziewane rozwiązanie zadziała? Facet ma wykupione OC?
    >
    > ToMasz

    Trochę wątpię bo facet dopiero się wprowadza. Miałem z nim wstępną rozmowę
    jak sąsiad z sąsiadem, ale nie doszliśmy do porozumienia.

  • 12. Data: 2012-05-28 07:22:01
    Od: "Skid Row" <a...@f...pl>

    > Jeśli *ścianę nośną* - to do właściciela budynku. (Wspólnota,
    > Spółdzielnia, czy "człowiek"). Najlepiej od razu z "rachunkiem" - i tu
    > jest problem. Inaczej będziesz naprawiał wiedząc, że zwrot masz pewny, a
    > inaczej, jeśli nie.
    > Na początek - do administratora/zarządcy z pytaniem "co mam z tym zrobić i
    > na czyj koszt?"
    > Ściany nośne należą do właściciela budynku.

    Dzisiaj mam zamiar poinformować właściciela budynku który jest zarządcą.
    Lepiej niech i on wie. Zawsze to jeden świadek więcej

  • 13. Data: 2012-05-28 07:32:16
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedz i rady. Mam nadzieję, że w ostateczności
    dogadam się bo jakoś nie chce mi się wyciągać wielkich dział. Ale dobrze
    jest wiedzieć więcej.

    Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziękuję.

    Piotr

  • 14. Data: 2012-05-28 07:35:34
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i rady. mam nadzieję, że w ostateczności
    dogadam się z sąsiadem, bo nie chce mi się wyciągać wielkich dział. Ale
    dobrze jest wiedzieć więcej na ostateczność.

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

    Piotr