    From: "Tomek" <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przetarg
    Date: Tue, 30 Aug 2005 22:22:55 +0200

    Witam
    Ogłoszono przez SM przetarg na wynajem lokalu usługowo - handlowego
    W opisie przetargu widnieje wpis
    Wadium przepada na rzecz SM jeżeli nowy najemca uchyli się od podpisania
    umowy do dnia 2005.08.30
    I wszystko byłoby pieknie gdyby nie to że SM do 30 sierpnia nie przygotowała
    umowy tłumacząc się
    to że zarąd się musi zebrać lub że prezes jeszcze nie podpisał itp
    Co przyszły najemca moze w takiej sytuacji zrobić

    W dniu 30 sierpnia poprosiłem Panią która się tym niby zajmuje o napisanie
    oświadczenia ze byłem w tym dniu podpisać w/w umowę co z "radością" uczyniła

    A tak na marginesie to czy czas 5 dni na sporządzenie umowy to za mało skoro
    sami taki termin ustalili

    tomek