  • 151. Data: 2005-01-30 10:03:03
    Temat: Re: przeszukanie w domu i co dalej ?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:ctgi46$c1u$1@inews.gazeta.pl...

    > Co to za instrukcja postępowania?

    Z "Faktu" ;))

    Pzdr
    Leszek

  • 152. Data: 2005-01-30 10:04:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Posiadanie lub nie neilegalnego softu może być co najwyżej pdostawą
    > faktyczną. Bo podstawy prawne zawarto w kpk.

    do zabrania dysku

    P.

  • 153. Data: 2005-01-30 10:04:58
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > By stwierdzić, czy Twoje radio jest kradzione, to trzeba go wymontować, bo
    > numer fabryczny jest od tyłu na obudowie. Jak już go wymontują, to nie
    > widzę
    > powodu, by go montować na powrót tylko po to, by zabrać go z samochodem.
    > Ale
    > jeśli kierujący oświadczy, ze nie wyraża zgody na wymontowanie radia w
    > celu
    > jego sprawdzenia (bo ma to jego zdaniem serwis zrobić), a Policja ma
    > uzasadnione podejrzenie, że jednak rado pochodzi z kradzieży, to i
> [...]

    Napiszesz się, napiszesz i masz nadzieję, że coś zrozumie? Nie wierzę.

    Pzdr
    Leszek

  • 154. Data: 2005-01-30 10:05:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No to się zapal, a nie walcz z policjantami, bo w najlepszym razie
    zyskasz
    > dodatkowy zarzut.

    zxgadza sie

    P.

  • 155. Data: 2005-01-30 10:08:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja też. W celu wymontowania radia przez serwis trzeba wydać
    postanowienei o
    > powołaniu biegłego. To zatwierdza Komendant (bo musi zapłacić). Kilka
    dni na
    > biedę.

    no tak , ale pozniej samochod oddadza a radio sobie zostawia. W przypadku
    komputerow
    jak juz byl wiele razy wpsominane na grupie, zabieraja czasem wszystko
    (jak sie okazuje
    bezpodstawnie) i trzymaja caly sprzet, choc istotny jest dysk.

    P.

  • 156. Data: 2005-01-30 10:27:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Z "Faktu" ;))

    wiedzialem ze zacznie tu smierdziec

    P.

  • 157. Data: 2005-01-30 10:28:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Napiszesz się, napiszesz i masz nadzieję, że coś zrozumie? Nie wierzę.

    jak nie masz niczego isttotnego do dodania (z uzasadnieniem) tp zamknij
    dupe.

    P.

  • 158. Data: 2005-01-30 13:15:17
    Od: Exec <e...@t...net>

    Leszek napisał(a):

    > wiadomości news:ctg937$525$2@inews.gazeta.pl...

    > Napiszesz się, napiszesz i masz nadzieję, że coś zrozumie? Nie wierzę.

    omg!

    *plonk*

    and the troll is out there...

    --
    Exec

  • 159. Data: 2005-01-30 13:29:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > do zabrania dysku

    Do zabrania czegokolwiek. Rozróżniaj pojęcia podstawy prawnej od podstawy
    faktycznej.

  • 160. Data: 2005-01-30 13:53:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > no tak , ale pozniej samochod oddadza a radio sobie zostawia.

    Z tym różnie bywa. Ale generalne w wypadku samochodu masz rację. Przy czym
    zauważ, że w tym wypadku samochód trudno uznać za narzędzie przestępstwa
    kradzieży radia, czy nawet paserstwa. Stąd istotna różnica z komputerem.

    > W przypadku komputerow jak juz byl wiele razy wpsominane
    > na grupie, zabieraja czasem wszystko (jak sie okazuje
    > bezpodstawnie) i trzymaja caly sprzet, choc istotny jest dysk.

    To znaczy "jak się okazuje"? Jakby się okazało, ze bezpodstawnie zabrano
    komputer, to by prokurator tego nie zatwierdził. Skutkuje to natychmiastowym
    zwrotem komputera i postępowanie dyscyplinarnym dla policjanta. Znasz takie
    przypadki w wypadku zabrania komputera z nielegalnymi programami? Bo ja nie.