  • 11. Data: 2006-09-10 03:40:07
    Temat: Re: przestępstwo trwałe - kiedy uniewinniamy...
    Od: stern <s...@0...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Chyba nie do końca się rozumiemy. Mnie nie chodzi o to, że w treści
    > wyroku możemy sobie pozostawić poprzednie daty, gdy ustalimy że są złe.
    > Chodzi mi o to, ze zmiana tego przedziału niekoniecznie co do zasady
    > musi iż w parze ze zmianą wysokości kary.

    Robercie, zmiany jakiej kary?

    I przedział czasowy jest w akcie oskarżenia.

    II przedział czasowy w wyroku skazującym.

    Do czasu II. nie ma mowy o żadnej karze, więc jedyne co możemy to
    dywagować: czy gdyby został skazany za niealimentację od stycznia a nie
    od września to dostałby wyższą karę.
    Jeśli to masz na myśli, to zgadzam się oczywiście. Może by dostał, a
    może nie :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911