    From: "Astucci" <A...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przeniesienie działalności gospodarczej
    Date: Thu, 27 Mar 2003 10:43:38 +0100
    Sender: A...@p...onet.pl@212.244.254.218

    Cześć grupie...
    pytań w zasadzie mam kilka, ale generalnie temat jest jeden.
    Mój ojciec od lat prowadzi własną działalność gospod. jako usługi
    akwizycyjno-transportowe.
    Działalność zarejestrowana jest w mieszkaniu (rodziców), przez co tatko
    odlicza sobie telefon stacjonarny, do tego ma samochód dostawczy i jakieś
    tam telefony komórkowe.
    W związku z tym że rynek podupada, coraz gorzej jest mu wiązać koniec z
    końcem.
    Z kolei ja pracuję sobie spokojnie na etacie ale dosyć często dorabiam sobie
    na drobnych pracach.
    Propozycja padła taka, żeby ojciec swoją działalność zamknął a JA otworzę
    swoją i przejmę interes ojca. Ojca zatrudnię na pół etatu, żeby robił to
    samo co robi do tej pory, a ja dodatkowo zajmę się swoją działalnością tyle
    że przez firmę a nie jak do tej pory przez różne umowy.
    Pozostaje jednak kwestia kosztów.
    I tak 90% kosztów w działalności ojca to wydatki na samochód. Samochód
    kursuje cały miesiąc po Polsce rozwożąc towar. 10% to telefony i ew. koszty
    dodatkowe.
    Jak są możliwości by w mojej działalności przejąć dotychczasowe koszty ojca
    (samochód i telefony).
    Jestem kompletnym "lajkonikiem" jeśli chodzi o takie sprawy formalne...
    więc proszę o odpowiedź dużymi literami i po polsku...

    z góry dziękuję... Art