  • Data: 2007-07-28 21:52:27
    Temat: przekształcenie lokatorskiego na własnościowe
    Od: "Alcor" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem pierwszy raz na grupie, proszę o poradę.
    31.07.07 wchodzi w życie nowa ustawa o spółdz. mieszkaniowych. Mam
    mieszkanie lokatorskie od 1992 roku, skorzystałam z umorzenia części
    odsetek od kredytu i moja spółdzielnia informuje, że w moim przypadku po
    wejściu ustawy w życie nie mam możliwości skorzystania z preferencyjnych
    warunków przekształcenia właśnie dlatego, że skorzystałam z tej dopłaty.Czy
    to prawda, czy wprowadzenie w błąd?
    Jest też druga sprawa. W spółdzielni naszej ludzie stoją w kolejkach, żeby
    złożyć wniosek do 31.07.07, bo jak mówi plotka tylko wtedy skorzystają z tej
    ustawy, ponieważ ma ona zostać zaskarżona i tylko wnioski złożone do tego
    dnia będą wzięte pod uwagę... i że lepiej wykupić teraz, bo po wejściu
    ustawy może być drożej.Trudno w to uwierzyć.