  • 1. Data: 2007-02-27 11:51:34
    Temat: przekroczenie terminu wysłania oryginału dokumentu jakie konsekwencje?
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Sąd zobowiązał mnie do dostarczenia oryginału dokumentu - którego wcześniej
    złożyłem kopie - w terminie 7 dni od otrzymania pisma.
    Mam pytanie nie wyrobiłem się w tych 7 dniach tylko w 14, sąd poza miejscem
    zamieszkania, kolejki na poczcie, jakie tego mogą być konsekwencje, w piśmie
    nie ma nic o rygorach nie dotrzymania terminu, ale ktoś mi mówił, że moze
    być grzywna.
    Jak to wygląda w praktyce?
    Pzdr
    mareK

  • 2. Data: 2007-02-27 12:00:33
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 12:51:34 +0100, mareK napisał(a):

    > Jak to wygląda w praktyce?

    W praktyce będzie dobrze.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 3. Data: 2007-02-27 12:01:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mareK napisał(a):

    > Jak to wygląda w praktyce?

    A kim jesteś w procesie?
    Myślę, że nie masz się czym martwić.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-02-27 12:30:00
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    > A kim jesteś w procesie?
    > Myślę, że nie masz się czym martwić.

    Swiadkiem.

  • 5. Data: 2007-02-27 12:37:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mareK napisał(a):

    > Swiadkiem.

    Art. 251 kpc
    Jeśli wiec wysłałeś to nie masz się czym martwić.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 6. Data: 2007-02-27 17:31:13
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    > mareK napisał(a):
    > Art. 251 kpc
    > Jeśli wiec wysłałeś to nie masz się czym martwić.

    Faktycznie
    Dzięki
    mareK