  • 1. Data: 2007-02-27 11:42:57
    Temat: prawo autorskie- a str www
    Od: "bigma" <b...@i...eu>

    witam

    mam pytanie - mam str www a niej grafike - sciagnieta gdzies z netu -
    trochu ja przerobile - problem w tym iz zglosil sie do mnie pseudo wlascicel
    i chce kasy za grafike - twierdzi ze to jego - jak to sprawdzic ?
    czy moze chcec kasy za to grafike ?
    a dodam ze nie umieszczalem zadej informacji gdzie znalazlem ta grafike ?

    prosze o odpowiedz

    Andrzej

  • 2. Data: 2007-02-27 11:48:36
    Temat: Re: prawo autorskie- a str www
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 12:42:57 +0100, bigma napisał(a):

    > mam pytanie - mam str www a niej grafike - sciagnieta gdzies z netu -
    > trochu ja przerobile

    No to się cieszę, że się przyznajesz.

    > problem w tym iz zglosil sie do mnie pseudo
    > wlascicel i chce kasy za grafike - twierdzi ze to jego - jak to
    > sprawdzic

    w każdy możliwy sposób. Masz jego oświadczenie, znajdź coś w drugą stronę.

    > czy moze chcec kasy za to grafike ?

    A jeśli ja sobie wezmę tę Twoją stronę i coś z nią zrobię - będę musiał
    Ci za nią zapłacić?

    > a dodam ze nie umieszczalem zadej informacji gdzie znalazlem ta grafike

    Też nie umieszczę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 3. Data: 2007-02-27 15:10:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bigma" <b...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?
    > czy moze chcec kasy za to grafike ?
    > a dodam ze nie umieszczalem zadej informacji gdzie znalazlem ta grafike

    zrobić własna grafikę i grzecznie przerosić licząc na dobra wole
    właściciela... (czytaj odstąpienie od wystąpienia z powództwem)

    BTW: Ciekawa ta grupa, niedługo chyba ktoś poprosi o pomoc w usunięciu
    zwłok...

  • 4. Data: 2007-02-27 17:03:34
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 27-02-2007 o 16:10:04 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > BTW: Ciekawa ta grupa, niedługo chyba ktoś poprosi o pomoc w usunięciu
    > zwłok...

    Ja dosc dlugo czekalem na niszczarke, dzieki ktorej moglem bezpiecznie
    zerwac z 'piracka' przeszloscia. To jeszcze nie zwloki ale ... ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.