  • Data: 2004-10-20 07:18:12
    Temat: przekroczenie terminu realizacji zamowienia
    Od: "Wolf^-^" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    3 wrzesnia zamowilem warsalke w pewnej renomowanej firmie, wplacilem
    zaliczke 150 zl (cena wersalki 1100zł), powiedziano mi ze zamowienie
    zrealizuja w ciagu od 2 do 6 tygodni. dzisiaj mamy 20 pazdziernik a wersalki
    nie ma (mam juz dosc spania na podlodze - nowe mieszkanie, swiezo po slubie
    :P), czy moge zrezygnowac z zamowienia i odzyskac 150 zl? czy mam prawo
    domagac sie obnizenia ceny (przeciez nie wywiazali sie z umowy). jak to
    zrobic?
    pozdrawiam
    Jacek Szopa