  • Data: 2004-10-20 07:50:55
    Temat: Re: przekroczenie terminu realizacji zamowienia
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

    Wolf^-^ wrote:
    > 3 wrzesnia zamowilem warsalke w pewnej renomowanej firmie, wplacilem
    > zaliczke 150 zl (cena wersalki 1100zł), powiedziano mi ze zamowienie
    > zrealizuja w ciagu od 2 do 6 tygodni. dzisiaj mamy 20 pazdziernik a wersalki
    > nie ma (mam juz dosc spania na podlodze - nowe mieszkanie, swiezo po slubie
    > :P), czy moge zrezygnowac z zamowienia i odzyskac 150 zl?

    Co zamówiłeś? Zrobienie czy przywiezienie wersalki?
    Jeśli zrobienie, to na podstawie art.635 kc możesz odstapić od umowy. A
    jeśli kupujesz i tylko mieli sprowadzić, to najpierw powinieneś
    wyznaczyć im dodatkowy termin, a potem możesz odstapić od umowy (art.491
    kc).

    > czy mam prawo domagac sie obnizenia ceny (przeciez nie wywiazali sie z umowy)

    A poniosłes z tego powodu szkodę? Nie bardzo.

    KG