  • Data: 2006-05-10 09:57:40
    Temat: przekręty dłużnika - co robić?
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sprawa wygląda tak - mam prawomocny wyrok sądu nakazujący mojemu byłemu
    pracodawcy wypłacić mi zaległe wynagrodzenia i odszkodowanie. Z wyrokiem
    udałam sie do komornika, a ten szybko zajął wierzytelności dłuznika mające
    wpływać od pewnej poważnej instytucji. Problem w tym, że instytucja długo
    zwlekała z odpowiedzią na pismo komornika, a jak juz po miesiącu
    odpowiedziała, to się okazało, że ona żadnych interesów z dłużnikiem nie
    prowadzi i nic mu wobec tego na konto nie przelewa. To oczywiste kłamstwo.
    Tymczasem dowiedziałam się, ze instytucja jakimś sposobem pieniądze mojemu
    dłużnikowi przekazała. Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji? co robić, żeby
    odzyskać pieniądze?