  • 1. Data: 2008-08-18 06:31:27
    Temat: przeglad techniczny samochodu a zimowe opony
    Od: " ja" <l...@N...gazeta.pl>

    dzis jade do przegladu technicznego, ale mam zimowe opony ,juz sie nie oplaca
    zmieniac, podbija mi przeglad czy nie? zwraca na to uwage? czy najpierw jechac
    zmienic?

    i jeszcze jedno co grozi za to jak np przeglad zrobie dzien pozniej niz termin
    i cos by sie wydarzylo na drodze jakas stluczka?>

  • 2. Data: 2008-08-18 06:40:09
    Temat: Re: przeglad techniczny samochodu a zimowe opony
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ja pisze:
    > dzis jade do przegladu technicznego, ale mam zimowe opony ,juz sie nie oplaca
    > zmieniac, podbija mi przeglad czy nie? zwraca na to uwage? czy najpierw jechac
    > zmienic?

    ROTFL

    Przepisy nie przewidują żadnych "letnich" ani "zimowych" opon :)

  • 3. Data: 2008-08-18 06:40:59
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > oplaca
    > zmieniac, podbija mi przeglad czy nie? zwraca na to uwage? czy najpierw

    Moga byc zimowe, byle nie "lyse".

    > i jeszcze jedno co grozi za to jak np przeglad zrobie dzien pozniej niz
    > termin
    Jak zatrzyma ciebie policja do kontroli moga zatrzymac DR.

    > i cos by sie wydarzylo na drodze jakas stluczka?>
    Klopoty z ubezpieczalnia.

  • 4. Data: 2008-08-18 08:08:03
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Klopoty z ubezpieczalnia.

    Ale tylko przy próbie skorzystania z AC.

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2008-08-18 09:42:49
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik " ja" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oplaca
    > zmieniac, podbija mi przeglad czy nie? zwraca na to uwage? czy najpierw

    mozesz, tylko na zime nie bedziesz mial tych opon, bo one w takiej
    temperaturze blyskawicznie sie topia i scieraja:)

    > i jeszcze jedno co grozi za to jak np przeglad zrobie dzien pozniej niz
    > termin
    > i cos by sie wydarzylo na drodze jakas stluczka?>

    niestety, w polsce nie ma obowiazku.

  • 6. Data: 2008-08-18 15:13:06
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " ja" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > mozesz, tylko na zime nie bedziesz mial tych opon, bo one w takiej
    > temperaturze blyskawicznie sie topia i scieraja:)

    Już jutro nie bedziesz miał opon tak to sie błyskawicznie topią i ścierają
    i bedziesz jutro po 3 km jeżdził na felgach bo opony Ci sie stopią
    i spłyną albo jeszcze lepiej wyparują hehehhehee :-)