  • Data: 2003-01-20 20:17:22
    Temat: przedawnienie faktury za tel. kom.
    Od: "Robert-WW" <r...@y...ie> szukaj wiadomości tego autora

    Witam na grupie,
    w 1999 roku Polkomtel wystawil mojej firmie fakture (za tel. kom.), za ktora
    nie zaplacilem. Zrezygnowalem wowczas z ich uslug, poniewaz na ZADNE moje
    reklamacje (polecone, faksy), dotyczace pewnego incydentu, nigdy nie
    odpowiedzieli.
    W 2002 r. sprzedali moj dlug firmie windykacyjnej - ci zglosili sie do mnie.
    Wplacilem windykatorom czesc kwoty, o jaka sie upomnieli, po czym ksiegowa
    powiedziala mi, ze takie faktury przedawniaja sie po 3 latach. Wstrzymalem
    zatem zaplate pozostalej czesci, bo juz 3 lata minely. Tymczasem firma
    windykacyjna twierdzi, ze od momentu sprzedazy mojego dlugu znow liczy sie
    te 3 lata. Czy maja racje?

    Pozdrawiam, Robert

    P.S. Przekopalem troche archiwum grupy, ale znalazlem tylko o umarzaniu
    odsetek. Sorry, jesli temat byl juz rozpracowany wczesniej i sie nie
    dokopalem.