  • Data: 2003-01-22 09:21:13
    Temat: Re: przedawnienie faktury za tel. kom.
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ender" <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe> napisał w
    wiadomości news:b0itsp$jmn$2@news.onet.pl...

    > Poszukaj w prawie telekomunikayjnym ale zdaje mi się że operator ma
    > miesiąc na odrzucenie reklamacji w przeciwnym wypadku uznaje się że
    > reklamacje uznaje.

    W rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 28 września 2001 roku (DzU
    2001_115_1230) jest, że operator na 14 (maksymalnie 30 jeżeli uprzedzi, że
    tyle potrzebuje) na rozpatrzenie reklamacji (wcześniej też tak było -
    chyba). Nic nie ma jednak o tym co jest jak operator się nie wyrobi lub
    oleje. Może specjaliści od doktryny prawa się wypowiedzą (ja jestem
    inżynierem).

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl