  • 31. Data: 2007-03-16 10:28:10
    Temat: Re: przed rozwodem a dziecko
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    On 16 Mar, 11:26, "Angie" <j...@o...eu> wrote:

    > Jak nauczycie sie karmic piersia to kto wie:))

    Puk, puk! Zyjemy w XXI wieku. Karmienie piersia nie jest konieczne.

  • 32. Data: 2007-03-16 10:30:24
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > jeszcze dwa miesiace i bede mial takze w cenach ciuszkow jestem oblatany i
    > za 300 mozna kupic znacznie wiecej niz 3 pary spioszkow, koszulek i body,
    > bo to mozna kupic za 100, pozostale 200 wydajac na polarowe kombinezony,
    > czapeczki, rozek itp

    Daj adres przyda sie nastepnym pokoleniom:) Na przyklad tym samotnym ojcom
    co to sie kaza matka wypchac z ich alimentami:)

    > no prosze, argumentow brak wiec za ortografie sie lapiemy ;)

    LOL. Zmartwie cię, orty tępię zawsze - bez względu na autora. Robilam to
    wielokrotnie juz na tej grupie więc nie dorabiaj sobie do tego ideologii:)

    Angie

  • 33. Data: 2007-03-16 10:46:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Puk, puk! Zyjemy w XXI wieku. Karmienie piersia nie jest konieczne.

    malo tego ze nie jest konieczne, to jeszcze nawet jak sie odbywa, to trwa
    tylko kilka miesiecy

  • 34. Data: 2007-03-16 10:47:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Daj adres przyda sie nastepnym pokoleniom:) Na przyklad tym samotnym
    > ojcom co to sie kaza matka wypchac z ich alimentami:)

    google i allegro twoimi przyjaciolmi

  • 35. Data: 2007-03-16 10:56:13
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Puk, puk! Zyjemy w XXI wieku. Karmienie piersia nie jest konieczne.

    Ale niezaprzeczalnie jest to najlepszy pokarm dla dziecka. nawet WHO zaleca
    karmienie 6mcy. Chyba chcialbys dla swojego dziecka wszystkiego co najlepsze
    nie?

    Angie

  • 36. Data: 2007-03-16 10:57:36
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > to trwa tylko kilka miesiecy

    Nie wyskocz z takim tekstem na grupie pl.soc.dzieci. Tam sa kobiety, ktore
    karmily i po ponad rok i dluzej. A nawet gdyby karmienie trwalo tylko mc to
    w dalszym ciagu faceci tego nie potrafia:-)

    Angie

  • 37. Data: 2007-03-16 11:03:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie wyskocz z takim tekstem na grupie pl.soc.dzieci. Tam sa kobiety,
    > ktore karmily i po ponad rok i dluzej.

    no pewnie, sa i takie dewiantki ktore karmia do 6 roku zycia, tylko co z
    tego, mleko pozniej nie ma i tak zadnych wartosci, a jedyne co mozna
    osiagnac to odwapnienie samej siebie

    > A nawet gdyby karmienie trwalo tylko mc to w dalszym ciagu faceci tego
    > nie potrafia:-)

    i co z tego, i tak nie musza, na szczescie "terror laktacyjny" nie trafil
    jeszcze pod domowe strzechy

  • 38. Data: 2007-03-16 11:05:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale niezaprzeczalnie jest to najlepszy pokarm dla dziecka. nawet WHO
    > zaleca karmienie 6mcy. Chyba chcialbys dla swojego dziecka wszystkiego
    > co najlepsze nie?

    powiem tak, nie widze roznicy ;), a skoro nie widac roznicy to...

  • 39. Data: 2007-03-16 11:05:35
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > google i allegro twoimi przyjaciolmi

    Moimi? Sugerujesz, ze jestem samotnym ojcem ?:-)

    Angie

  • 40. Data: 2007-03-16 11:09:37
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > no pewnie, sa i takie dewiantki ktore karmia do 6 roku zycia,

    Stanowczo nie zagladaj na tamtą grupę:-)

    > i co z tego, i tak nie musza, na szczescie "terror laktacyjny" nie trafil
    > jeszcze pod domowe strzechy

    heh. potyczki z polozna na porodowce dopiero przed toba:-) zobaczysz co to
    terror:)

    Angie