  • Data: 2002-07-19 14:27:37
    Temat: przebudowa zabytku
    Od: "\(undefined\)" <k...@i...pl.xxx> szukaj wiadomości tego autora

    [uwaga cross-post]

    Witam.

    Jakie groza konsekwencje za samowolne przebudowanie zabytkowego budynku ?

    Jestem wlascicielem budyku, ktory jakims sposobem znalazl sie w rejestrze
    zabytkow. Dom jednak zaczyna sie walic, jest fatalnie zbudowany (mial to byc
    budynek tymczasowy z przeznaczniem na piekarnie, ale przyszla wojna itd.),
    zimny, wilgotny i wieeeeelki (300m^2 pow. uzytkowej na 4 osoby) a co za tym
    idzie kosztowny w utrzymaniu. Nie stac mnie na wykonanie remontu tak zeby
    zachowac oryginalna forme, ksztalt i wyglad elewacji (wyobrazacie sobie
    sciana na pol cegly bez izolacji) itp.

    Macie jakies sugestie ??? Co moge zrobic ??? Jak wykreslic go z rejestru
    zabytkow ? Czy to w ogole realne ? A moze macie jakies inne sugestie ?

    Pozdrawiam
    konrad