    From: "Piotr" <p...@o...p>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prosze o porade, kwestia znieslawienia
    Date: Fri, 29 Feb 2008 00:27:32 +0100

    Powiedzmy ze pani anna ukradla w naszej firmie bardzo duzo pieniedzy,
    wiedzieli o tym wszyscy ale ze jakos dogadala sie z szefem po prostu odeszla
    z firmy ale obeszlo sie bez policji itp. po kilku latach nagle okazuje sie,
    ze ta pani anna (zlodziejka) pracuje z inna kolezanka - Marta. Kiedys razem
    pracowaly w pierwszej fimie. Anna plotkuje na Marte. Wyciaga jakies jej
    prywatne sprawy. Marta bierze Anne na bok i prosi ja o zaprzestanie, bo
    jezeli ta tego nie zrobi to wyciagnie jej brudy z przeszlosci czyli
    kradziez. I tu pojawia sie odpowiedz perfidnej pani Anny, ze jezeli Marta to
    zrobi to ta ja oskarzy o znieslawienie. Moje pytanie brzmi, czy ta
    zlodziejka ma racje? Czy gdyby Marta opowiedziala kilku kolezankom o tym, ze
    kiedys dawno temu pania Anne zlapana w poprzedniej firmie na kradziezy to
    zlamalaby prawo, czy tez po prostu powiedzialaby prawde??? Jak to wyglada
    pod wzgledem prawnym!!!

    Sytuacja jest autentyczna!!!