  • Data: 2006-10-26 18:48:42
    Temat: proszę o pomoc, porade - bilboard
    Od: "Tragarz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    czy może ktoś pomoć, doradzić jakie mam pole manewru w nastepującej sprawie.
    Dokładnie rok temu zmieniłem pracę, ze swoim byłym pracodawcą rozstałem się
    w dobrych nastrojach. Około miesiąca temu zauważyłem iż budynek mojego
    byłego pracodawcy przyozdabia nowy wielki bilboard. Jest nazwa firmy, zakres
    usług oraz cztery zdjęcia około 1m na 1m . Na jednym z tych zdjęć jestem ja.
    Zdjęcie odnosi się do jednego z działów firmy. Zdjęcie to wykonał mi były
    pracodawca ponad półtora roku temu który w okresie mojej pracy miał już
    zamiar ten bilboard umieścić. Boli mnie to że nie poinformował mnie o fakcie
    zamieszczenia mojej fotki na bilboardzie w rok po zmiane przezemnie pracy.
    Obawiam się również reakcji mojego prezesa który może mieć pretensje iż moja
    twarz reklamuje konkurencyjną firmę (firmy działają w tej samej branży).
    Moje pytanie czy mogę domagać się usunięcia mojej osoby z tego bilboardu?
    Nie podpisywałem żadnej zgody a juz napewno nie rok po zmianie pracy. Dziwna
    sytaucja i naprawde niewiem co robić dlatego zwracam się do osób na tej
    grupie o pomoc. Czy prawo jest po jego stronie czy po mojej?
    Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam Tragarz