  • 1. Data: 2006-06-19 11:39:08
    Temat: prosze o pomoc - działka budowlana a służebność drogi - decyzja burmistrza
    Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl>

    Witam serdecznie
    mam pewien problem i proszę o pomoc.

    Geodeta wydzielił działkę z wiekszej. Jest decyzja sadu o służebnosci drogi
    dojazdowej.
    Czy burmistrz moze się nie zgodzić na wydanie podział działki???

    Chcę kupić własnie taka działkę... ale burmistrz coś nie chce podpisac
    Czy ma do tego prawo? jak się odwoływac od decyzji i gdzie?
    Bardzo proszę o pomoc bo mi na tym bardzo zależy

    Pozdrawiam i z góry dziekuje
    Zullka

  • 2. Data: 2006-06-19 12:14:33
    Od: Robert <b...@g...pl>

    Zullka wrote:

> [...]
    > Czy ma do tego prawo? jak się odwoływac od decyzji i gdzie?
    > Bardzo proszę o pomoc bo mi na tym bardzo zależy

    Tyyy napisz wyrazniej.
    Kto wlascicielem jednej, drugiej, ktora chcesz kupic. Czego nie chce
    podpisac burmistrz i co ma do tego? O jaka decyzje poszlo do burmistrza itd.

  • 3. Data: 2006-06-19 12:36:44
    Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl>

    > Tyyy napisz wyrazniej.
    > Kto wlascicielem jednej, drugiej, ktora chcesz kupic. Czego nie chce
    > podpisac burmistrz i co ma do tego? O jaka decyzje poszlo do burmistrza
    > itd.

    No to tak ja jestem zainteresowana kupnem działki.
    Sprzedający wydzielił przez geodete ze swojej działki działkę którą chcę
    kupic.
    Dojazd do działki jest na podstawie decyzji sądu - służebność dojazdu do
    działki.

    Burmistrz miasta nie chce podpisac zgody na podział działki. Z tego co z
    Pani rozmawiałam w Urzedzie to powiedziały, że krzywo się patrzy na
    służebność dojazdu, bo droga prywatna a zaraz ludzie będą krzyczeć o
    podłączenie mediów, zrobienie drogi itp itd

    Media będę ciągnąc od sąsiada z drugiej ulicy.

    Działka włascicelki spełnia wszystkie kryteria, w studium planu
    zagospodarowania jest przeznaczona pod budowę domu jednorodzinnego.

    Po podzieleniu działki dalej spełniają wymogi co do wielkosci działek na tym
    terenie.

    Nie wiem czy się jasno wyraziłam, ale z prawem nie mam do czynienia ;)

    Interesuje mnie to, czy Burmistrz "ot tak sobie" może nie zgodzić sie na
    podział działki, do której dojazd jest drogą prywatną na podstawie
    postawnowienia sądu o służebności... (Wszyscy własciciele działek przez
    których przechodzi droga sami zgodzili sie dobrowolnie- jak to ma jakies
    znaczenie - a sąd wydał postawnowienie).

    Pozdrawiam
    Zullka