  • 1. Data: 2004-07-02 14:33:36
    Temat: prośba o pomoc-umowa dostawy?
    Od: "Michał" <m...@v...pl>

    Witam,
    wprawdzie temat "wrzuciłem" już wcześniej-ale chyba się za bardzo rozpisałem i
    nikomu nie chciało się czytać ;(
    Mam takie pytania:
    -czy zamówienie towaru w hurtowni i potwierdzenie zamówienia, z określeniem
    terminu dostawy i płatności można traktować jako umowę dostawy?
    - czy niedostarczenie towaru w określonym zamówieniu i potwierdzeniu terminie
    zwalnia mnie od obowiązku jego odebrania i oczywiście zapłaty, czyli czy w razie
    wojny moge powołać się na art. 610 KC?
    z góry wdzięczny za pomoc
    Michał