    From: "łysy" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prośba o pomoc
    Date: Sat, 3 Jan 2004 22:16:44 +0100

    Dzień Dobry

    Piszę w nietypowej troche sprawie. Mianowicie dostałem wyrok 1rok
    pozbawienia wolności za jazdę rowerem pod wpływem alkoholu. Jest to troszke
    głupia sprawa, bo nie wiedziałem poprostu ze sąd moze mnie tak potraktować.
    Na pierwszej sprawie poprostu chciałem mieć wszystko za sobą zapomnieć o tym
    i nie mieć z sadami nic do czynienia , lecz pech chciał ze zostałem
    zatrzymany powtórnie za to samo. I na sprawie prokurator ukarał mnie takze w
    zawieszeniu. Odetchnołem z ulgą lecz nie na długo bo po niedługim czasie
    przyszło mi wezwanie na kolejną rozprawe na której juz prokurator domagał
    sie wykonania kary. Sąd przychylił sie do niego. Napisałem odwołanie , lecz
    niestety nie pomogło . Prosiłbym o jakąkolwiek pomoc w tej sprawie, bo jesli
    trafie do więzienia na rok to strace wszystko w życiu o co tak walczyłem , a
    w szczególności chodzi mi o prace.
    Proszę o pomoc w tej sprawie i z góry serdecznie dziekuje za odpowiedz .