  • Data: 2003-07-16 18:11:09
    Temat: promocja- niespodzianka
    Od: "Marta" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moi drodzy,

    Czy można brać udział w promocji nic o tym nie wiedząc??
    Zarządca mojej nieruchomości poinformował mnie dziś, iż oto kończy się
    promocja telewizji na moim osiedlu i od 1.08 albo podpisujemy umowy
    abonamentowe, albo telewizji nie będzie. Początku promocji nikt nie
    ogłaszał- kupując mieszkanie telewizja już była (przedstawiano ją jako atut
    mieszkania, ani słowa o promocji).
    Nie chodzi mi o ten nieszczęsny abonament, ale z obawą myślę o tym, co
    jeszcze mam "w promocji", tylko jeszcze o tym nie wiem..A lada dzień każą mi
    za to płacić..
    Czy promocja nie powinna mieć przypadkiem jakiegoś regulaminu?
    pozdrawiam,
    Marta