    From: luty<h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: procedura obligująca męża do ponoszenia kosztów
    Date: Wed, 8 Jun 2005 03:25:03 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Mieszkam z mężem w domu ,który jest tylko moją własnością.Ze względu na fakt,z
    od 10 lat żyjemy w całkowitej separacji (nieusankcjonowanej prawnie),mąż nie
    łoży na utrzymanie domu.Dodaję,żę od 5 lat z tego względu przestałam mu
    gotować ,prać, ale korzysta ze wszystkich mediów istniejących w domu-czuje się
    wprost gospodarzem, ale nie dokłada się do ponoszonych przezamnie wydat kow.
    Zw względu na znaczne pogorszenie się mojego stanu zdrowia, chociaż pracuję,
    moja sytuacjas materialna znacznie się pogorszyła,ponieważ muszę być pod stałą
    kontrlą lekarską co wiążę się z wyjazdami do ośrodków odległych od miejsca
    zamieszkania o 100 km, do tego dochodzą wydatki związane z wykupieniem
    leków,tak,że w połoiwe miesiąca zaczyna brakować mi pienieędzy.
    Chcę zmusić mężą do udziału w pokrywaniu części miesięcznych wydatków.
    Proszę o pomocProszę po podanie podstaw prawnych,ewentualnie orzecznictwa w
    tym zakresie.,
    Dodaję,że jest to dla mnie sprawa bardzo pilna.

    -> http://usenet.pomocprawna.info