  • 1. Data: 2002-09-27 09:30:09
    Temat: problemy z adwokatem....
    Od: "JoGi" <t...@a...pl>

    Sytuacja:
    w mieście poza miejscem mego zamieszkania wybrałem adwokata aby wystąpił w
    moim imieniu z pozwem o nabycie prawa do zachowku... (wcześniej ustalono
    ważność testamentu).

    Pomimo ugadania się osobistego z adwokatem ten zwlekał z wystąpieniem z
    pozwem.
    Brak wezwania spowodowało, że do niego zadzwoniłem, a ten mi na to że czekał
    na moją decyzję....
    zgodę, którą już wyraziłem...
    i wspomniał o należnych pieniądzach dla niego (1/2 umówionej sumy).....

    Niestety nie zmieniłem go - bo nie będę jeździł po set kilometrów tylko po
    to aby szukać innego adwokata.....

    Czy mogę jednak wstrzymać się z zapłatą za TAKĄ usługę dopiero do
    zakończenia sprawy...
    Co może zrobić adwokat?
    Czy może to wpłynąć na jakość usługi?

    Co mam począć na takie olewactwo......