  • 1. Data: 2002-09-27 08:03:45
    Temat: oszustwo firmy - a może nie - PILNE!
    Od: "Bartosz" <u...@p...onet.pl>

    jest taka
    w maju 2002 roku podpisałem z firmą
    umowę na swiadczenie usług internetowych
    ( konkretnie stały dostęp do netu )
    i do końca czerwca było prawi ok
    ale juz na początku lipca firma zaprzestała
    świadczenia usług - powodem było to
    iz nie posiadali zezwolenia na prowadzenie takiej działalności
    ( brak zezwolenia na nadawanie w częstotliwosci 2,4 GHz
    a takich urzadzeń uzywali ) - urzadzenia zapląbowane przez URTiP
    zapewniano że rozpoczną świadczenie usługi po wejściu w rzycie
    rozporządzenia uwalniającego pasmo
    - rozporządzenie weszło w życie z dniem 13.09.2002
    ale niestety dalej usług nie świadczą
    Teraz z wszelkich znaków "na niebie i ziemi" wynika iz chcą
    całkowicie zaprzestać tej działalności
    ( maja prokuraturę na głowie w związku z brakiem zezwoleń )
    teraz moje pytanie - czy jako osoba prowadząca działalność
    gospodarczą i ponosząca starty zwiazane z "niemaniem"
    dostępu do internetu - moja firma opera się na internecie
    moge żadać od nich jakiegoś odszkodowania ??

    licząc na szybką odpowiedz

    pozdrawiam
    Bartek