  • Data: 2008-02-11 23:34:32
    Temat: problem ze spoldzielnia - kto ma racje?
    Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    mam 2 mieszkania
    jedno na ul X drugie na ulicy B
    kupilem mieszkanie po babci na ulicy B, jednak w akcie notarialnym jest
    wpisany adres zameldowania i do korespondencji adres ulicy X.

    tak wiec w styczniu br. byly odczyty licznikow ciepla, ja nie dostalem
    zadnego awizo ani informacji, bo administracja dala firmie zlecenie ale bez
    poinformowania ze zeby sprawdzic mieszkanie na ulicy X trzeba wyslac
    informacje na ulice B.
    tak wiec, odczyty minely a teraz nagle babka z spoldzielni sie obudzila i
    mowi ze sa odczyty a tak wogole to juz po, i ze mam placic 45zl za odczyt.
    ja sie pytam dlaczego ?skoro nie dostalem zadnego powiadomienia a kazde
    pismo administracyjne jak i ze spoldzielni przychodzilo na adres X ( a nie B
    ktore kupilem)
    jestem zameldowany jak i mieszkam w X.

    kto teraz powinien pokryc odczyt?

    pozdrawiam bartek