eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › problem ze sklepem internetowym
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 35

  • 31. Data: 2011-02-07 19:20:16
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Ale ta część w ogóle nie działa.
    > Przepisy o których wspominasz (bodajże ustawa o ochronie niektórych praw
    > konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt
    > niebezpieczny) dotyczą sytuacji, kiedy chcesz rezygnować z produktu
    > sprawnego, ale zakupionego "na odległość", czyli na przykład przez
    > Internet.
    >
    > Co nie zmienia faktu, że zapis w regulaminie o 4 dniach jest pułapką na
    > klientów nie znających przepisów.

    ja rezygnuje bo mi sie kolor nie podoba. a to ze nie dziala to moze sie
    pomyliem, albo nie znam. jakie to ma znaczenie ?


  • 32. Data: 2011-02-07 20:44:05
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Ale trzeba przyznać, że ta wersja nie pokrywa się ze stanem
    > faktycznym :) (skoro klient *przyjął* towar, to "wydanie wg VAT"
    > miało miejsce, fakt późniejszego zwrotu to inna sprawa).

    stan faktyczny jest taki ze kupilem na paragon :)


  • 33. Data: 2011-02-08 07:01:58
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>


    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    >> W ustawie jest o dopuszczalności zmiany <baczność!> *koniecznej*
    >> <spocznij> w ramach zwykłego zarządu.
    >>
    >> Nie wątpię, że taka "konieczność" w przypadku niektórych towarów
    >> występuje.
    >
    > Ja przez to rozumiem np. odpakowanie i włączenie. Jeżeli mam coś w
    > blistrze, czy zaklejonym pudełku to muszę to rozpakować. Tego się później
    > nie da sprzedać jako "nowe", ale nie da się inaczej ocenić danej rzeczy.

    Czemu nie da się ? Wiesz, że ktoś to rozpakował ale nadal jest nowe.


  • 34. Data: 2011-02-08 07:47:48
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 8 Feb 2011 08:01:58 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Czemu nie da się ? Wiesz, że ktoś to rozpakował ale nadal jest nowe.

    Na tej grupie były już skargi że ktoś dostał "macany" towar - dla
    niektórych z jakiegoś powodu to ważne żeby nie dotykał go nikt inny (poza
    małymi żółtymi rączkami w fabryce ;-) ). No ale to offtop - to grupa o
    prawie, a nie psychiatrii ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry


  • 35. Data: 2011-02-10 16:03:25
    Temat: Re: problem ze sklepem internetowym
    Od: "sth" <k...@l...vk>


    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    news:iifdv0$ou5$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Zakupilem czesc samochodowa w sklepie czesci24.pl.

    frajerzy przyslali spowrotem ta czesc.
    napisali pismo ze nie moga przyjac poniewaz byla rozkrecana i widac to na
    srubach. szmaciarze skancerowali sruby tylko ze w prawo tak jakby przy
    dokrecaniu. nie popuszcze gnojom.

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1