eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z telefonem › problem z telefonem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!not-for-mail
    From: "M." <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z telefonem
    Date: Thu, 30 Oct 2008 15:10:20 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 19
    Message-ID: <gecf7l$335$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: ghy36.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.task.gda.pl 1225375797 3173 83.12.206.36 (30 Oct 2008 14:09:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Oct 2008 14:09:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:561067
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
    Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu w
    wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej usługi.
    Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo odnośnie
    neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na konkretny przepis

    Pozdrawiam, M.

    --
    --
    księgarnia internetowa "Harrod`s"
    e-książki, audiobooki, prasa codzienna w formie elektronicznej
    http://www.harrods.nextpress.pl , 30-50% taniej niż w kiosku
    Sprawdź nasze promocje! Pobierz darmowe próbki!
    Realizujemy również płatności SMS!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1