eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z telefonem › Re: problem z telefonem
  • Data: 2008-10-30 14:48:09
    Temat: Re: problem z telefonem
    Od: "M." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nie chcę odszkodowania. Chcę odliczenie od abonamentu tych kilku dni, kiedy
    nie mogłem poprawnie korzystać z telefonu. Zwłaszcza, że faktura też
    przyszła źle naliczona, bez bilingu i wogóle.... jaja jak berety.

    Pozdro, M.


    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:gech74$l1p$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:gecf7l$335$1@news.task.gda.pl...
    >> Mam pytanie w związku z awarią sieci ERA w dniach 4 i 14 października.
    >> Chodzi mi o podstawę prawną, która nakazuje naliczenie stosownego upustu
    >> w
    >> wysokości 1/31 miesięcznie za każdy dzień "niedziałania określonej
    >> usługi.
    >> Wiem, że jest coś takiego, bo kiedyś pisałem w tej sprawie pismo odnośnie
    >> neostrady. Codzi mi o to, żeby się powołać w reklamacji na konkretny
    >> przepis
    >
    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html --> Prawo telekomunikacyjne (art.
    > 105).
    > Jeżeli to były tylko dwa dni, to odszkodowanie Ci nie przysługuje.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Piotr
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1