eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z serwisemproblem z serwisem
  • Data: 2006-06-13 21:26:11
    Temat: problem z serwisem
    Od: "Marcin" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej!

    Oddawałem laptopa 3x do naprawy. Za 1 razem wymienili mi płytę główną.
    Odebralem po 4-5 dniach i tego samego dnia (!) odwiozlem bo nie działał jak
    powinien.Stwierdzili jednak ze dziala i oddali bez naprawy. Za 2 dni znowu go
    zawiozlem tym razem z precyzyjną listą usterek. Tym razem czekałem ponad 20
    dni na wymianę płyty głównej (2 raz ten sam element). Dzis odbieram
    laptopa ... i znowu te same usterki. Nie mam juz siły i czasu oddawac go
    kolejny raz do serwisu - czymogę żądać wymiany na sztukę wolną od wad? Co na
    ten temat mówi prawo? Ilenapraw dyskwalifikuje sprzęt do naprawy i należy
    wydać nowy? Nie chcę niczego wyłudzać, poprostu chcę mieć nieawaryjne
    narzędzie pracy a ten sprzęt ktory mam najwyraźniej cały czas ma jakieś
    problemy. Oczywiscie jest na gwarancji jeszcze przez 2,5 roku...

    Marcin


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1