eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › problem z serwisem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2006-06-13 21:26:11
    Temat: problem z serwisem
    Od: "Marcin" <c...@g...pl>

    Hej!

    Oddawałem laptopa 3x do naprawy. Za 1 razem wymienili mi płytę główną.
    Odebralem po 4-5 dniach i tego samego dnia (!) odwiozlem bo nie działał jak
    powinien.Stwierdzili jednak ze dziala i oddali bez naprawy. Za 2 dni znowu go
    zawiozlem tym razem z precyzyjną listą usterek. Tym razem czekałem ponad 20
    dni na wymianę płyty głównej (2 raz ten sam element). Dzis odbieram
    laptopa ... i znowu te same usterki. Nie mam juz siły i czasu oddawac go
    kolejny raz do serwisu - czymogę żądać wymiany na sztukę wolną od wad? Co na
    ten temat mówi prawo? Ilenapraw dyskwalifikuje sprzęt do naprawy i należy
    wydać nowy? Nie chcę niczego wyłudzać, poprostu chcę mieć nieawaryjne
    narzędzie pracy a ten sprzęt ktory mam najwyraźniej cały czas ma jakieś
    problemy. Oczywiscie jest na gwarancji jeszcze przez 2,5 roku...

    Marcin


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2006-06-14 21:11:57
    Temat: Re: problem z serwisem
    Od: "MOBILE COMPUTER" <m...@o...pl>

    A co to za notebook i jaki to serwis ??

    Adam


  • 3. Data: 2006-06-15 06:23:56
    Temat: Re: problem z serwisem
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 13 Jun 2006 21:26:11 +0000 (UTC), Marcin napisał(a):

    > Hej!
    >
    > Oddawałem laptopa 3x do naprawy. Za 1 razem wymienili mi płytę główną.
    > Odebralem po 4-5 dniach i tego samego dnia (!) odwiozlem bo nie działał jak
    > powinien.Stwierdzili jednak ze dziala i oddali bez naprawy. Za 2 dni znowu go
    > zawiozlem tym razem z precyzyjną listą usterek. Tym razem czekałem ponad 20
    > dni na wymianę płyty głównej (2 raz ten sam element). Dzis odbieram
    > laptopa ... i znowu te same usterki. Nie mam juz siły i czasu oddawac go
    > kolejny raz do serwisu - czymogę żądać wymiany na sztukę wolną od wad? Co na
    > ten temat mówi prawo? Ilenapraw dyskwalifikuje sprzęt do naprawy i należy
    > wydać nowy? Nie chcę niczego wyłudzać, poprostu chcę mieć nieawaryjne
    > narzędzie pracy a ten sprzęt ktory mam najwyraźniej cały czas ma jakieś
    > problemy. Oczywiscie jest na gwarancji jeszcze przez 2,5 roku...

    warunki gwarancji są .... w gwarancji.


    --
    pozdrawiam,


  • 4. Data: 2006-06-15 08:33:46
    Temat: Re: problem z serwisem
    Od: "Marcin" <c...@g...pl>

    MOBILE COMPUTER <m...@o...pl> napisał(a):

    > A co to za notebook i jaki to serwis ??
    >
    > Adam
    >

    HP NC8000. Co ciekawe na gwarancji nic nie ma na temat wymiany (ale przecież
    prawo coś na ten temat mówi), jest tylko że dokładają starań by towar naprawić
    poniżej 14 dni...

    Marcin

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2006-06-15 08:45:55
    Temat: Re: problem z serwisem
    Od: "Marcin" <c...@g...pl>

    http://www.promobile.pl/mod/2/m/contents/t/contentPa
    ge/cPath/24_29/cnID/44/index.html

    tu znalazłem gwarację hp w pełnym brzmieniu

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1