eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z serwisemRe: problem z serwisem
  • Data: 2006-06-15 06:23:56
    Temat: Re: problem z serwisem
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 13 Jun 2006 21:26:11 +0000 (UTC), Marcin napisał(a):

    > Hej!
    >
    > Oddawałem laptopa 3x do naprawy. Za 1 razem wymienili mi płytę główną.
    > Odebralem po 4-5 dniach i tego samego dnia (!) odwiozlem bo nie działał jak
    > powinien.Stwierdzili jednak ze dziala i oddali bez naprawy. Za 2 dni znowu go
    > zawiozlem tym razem z precyzyjną listą usterek. Tym razem czekałem ponad 20
    > dni na wymianę płyty głównej (2 raz ten sam element). Dzis odbieram
    > laptopa ... i znowu te same usterki. Nie mam juz siły i czasu oddawac go
    > kolejny raz do serwisu - czymogę żądać wymiany na sztukę wolną od wad? Co na
    > ten temat mówi prawo? Ilenapraw dyskwalifikuje sprzęt do naprawy i należy
    > wydać nowy? Nie chcę niczego wyłudzać, poprostu chcę mieć nieawaryjne
    > narzędzie pracy a ten sprzęt ktory mam najwyraźniej cały czas ma jakieś
    > problemy. Oczywiscie jest na gwarancji jeszcze przez 2,5 roku...

    warunki gwarancji są .... w gwarancji.


    --
    pozdrawiam,

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1