    From: "xx" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem allegro
    Date: Wed, 5 Sep 2007 17:26:04 +0200

    witam serdecznie
    Sprzedalem na koncie kolegi (oczywicsie zaznaczone to w aukcji) radio cb.
    Radio cb praktycznie nowe z antena - koszt 229 zl - znalazl sie kupujacy
    kupil, ubezpieczylem paczke nadalem, po dotarciu do czlowieka dzwoni do mnie
    ze radio nie dziala, ze nie ma odbioru etc - ja mu na to (pewien ze mam
    radio z gwarancja u mnie w miescie + pewny tego ze radio sprawne) zeby mi
    odeslal ja mu odesle pieniazki i juz skoro mu nie odpowiada lub wdlg niego
    posiada wady - czlowiek na to ze nie ze lepiej ze nie bo to strata czasu etc
    takie tam...., wstepnie sie zgodzilem na naprawe do 30 zl zastrzezeniem
    tego ze robi to na wlasna odpowiedzialnosc - bo nie uznaje gwarancji sprzetu
    otwieranego ( wyslalem potem mu meila z taka trescia ze zawsze moze oddac
    sprzet - jesli oczywiscie nie byl otwierany) w tej chwili mam zapisane na
    dysku i wydrukowane meile w ktorych stwierdza ze byl U 2 SERWISOW RTV oraz
    ze magik je usilowal naprawic no i niestety nie da sie naprwic etc radio
    zlom kaput - teraz jak ja mam sie do tego ustosunkowac? ja proponowalem mu
    zwrot pieniazkow - meil dowodem - mam dowody na to ze byla ingerencja w
    sprzet 3 krotna jak mam postapic aby nie byc potem oskarzony o oszustwo czy
    cos takiego? jak Panstwo to widzicie prosze o opinie
    dziekuje i pozdrawiam!