  • 1. Data: 2006-09-18 19:05:09
    Temat: problem
    Od: "news\\\\" <n...@g...pl>

    witam

    Jakis czas temu znajomy wystawił na sprzedaż aparat cyfrowy na sprzedaz. Na
    drugi dzien po sprzedaniu (tzn przed realizacja) do drzwi jego domu zapukała
    policja z nakazem przeszukania - niby pod pozorem poszukiwania kradzionego
    aparatu cyfrowego - oczywiscie nic nie znalezli ponieważ takie cos nie mogło
    miec nawet miejsca. Przeprosili i poszli. Teraz znajomy otrzymał wezwanie w
    charakterze swiadka na przesłuchanie w miejscowosci oddalonej o 40 km od
    miejsca pracy itd. Generalnie znajomy popełnił gafe bo wystawiał aparat na
    sprzedaż - ale pomylił symbole i wystawił nie ten swój (podobne
    nazewnictwo) wkoncu sam nie sprzedał aparatu i ma go do dzis (używa). On
    osobiscie nie ma mozliwosci dojechania tam pracuje od rana do godziny 17-18.
    Czy wystarczy aby wysłał wyjsnienia podpisane przez siebie listem poleconym?
    Czy moze isc na rpzesłuchanie w roli swiadka na swoj komisariat. Nie ma
    faktycznie czasu aby jezdzic.

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-09-18 19:21:46
    Temat: Re: problem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news\\" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    Najlepiej zadzwonić do jednostki, która wysłała wezwanie i uzgodnić, czy da się
    to zrealizować w miejscu jego zamieszkania. Przeważnie się da, ale czasem nie i
    będzie musiał się przejechać.

  • 3. Data: 2006-09-18 21:20:59
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-09-18, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > to zrealizować w miejscu jego zamieszkania. Przeważnie się da, ale czasem nie i

    Ja to cię podziwiam, że coś z tego zrozumiałeś:)

    Renata

  • 4. Data: 2006-09-18 21:42:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnegu3i3.dn5.Renata.Golebiowska@144-mo6-3.acn
    .waw.pl...

    > Ja to cię podziwiam, że coś z tego zrozumiałeś:)

    Staram się:-). Poza tym problem typowy i nawet się nie zagłębiałem zanadto, bo
    nie ma po co.