  • Data: 2003-03-05 08:21:18
    Temat: problem
    Od: "Maciej Miguła" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam nastepujacy problem - jeden z czlonkow mojej rodziny, poprosil mnie
    o pomoc poniewaz chcial otworzyc sklep a sam mial jakies dlugi. Poniewaz
    jest to moja najblizsza rodzina, niestety nie odmowilem. Final jest taki ze
    sa niezaplacone faktury za towar + oddane do windykacji zadluzenie u
    za niezaplacony czynsz. Poniewaz nie chcialbym zeby komornik mi
    teraz zabral moja pensje, chce zeby ta osoba po prostu odkupila teraz
    ode mnie cala ta firme razem z tymi dlugami. Czy to w ogole jest
    mozliwe? Jak i gdzie to przeprowadzic (notariusz? urzad gminy?) ?

    pozdrowienia,

    Maciek

    p.s.
    prosze o odpowiedzi tylko na grupie (nie na mail, nie jest on moj)