  • Data: 2006-10-21 20:20:00
    Temat: problem
    Od: "marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam do Was, szanowni grupowicze pytanie. Otóż mam dość specyficzny problem.
    Na jednym z regionalnych portali internetowych zamieszczane są dość często
    złośliwości pod kątem mnie i mojej rodziny. Nie są to żadne kompromitujące
    materiały, w których wymieniane byłoby moje nazwisko. To raczej drobne
    złośliwości, przekręcanie, upodobnianie nazw do róznych związanych ze mną
    rzeczy i wydarzeń. jest to dosyć dokuczliwe, ponieważ nigdzie nie pada moje
    nazwisko, a i tak "wszyscy wiedzą o co chodzi". Właścicielem firmy
    hiostingowej i portalu jest jedna osoba, której właściwie nic nie zrobiłem,
    a wzięla sobie mnie akurat z bliżej nieokreslonych przyczy za cel swoich
    złośliwości. Czy moglibyście mi podsunąć jakieś sensowne rozwiązanie?

    pozdrawiam - Marek