  • Data: 2006-05-22 17:25:09
    Temat: proba gwaltu - jak zapobiec
    Od: Gippo <d...@U...satfilm.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    na moja kolezanke "poluje" jej byly chlopak, ktory wlasnie wyszedl z
    wojska... z zamiarem gwaltu na niej... kontaktuje sie z jej znajomymi
    zeby sie jakojs dowiedziec gdzie moze ja spotkac..
    ona sie boi.. kursuje tylko dom-szkola
    dzis mi napisala ze dowiadywala sie od kogos ze jak zglosi sie na
    policje to odesla ja z kwitkiem.. bo zeby oni sie wzieli do roboty.. to
    musi juz byc po..
    czy jest jakajs mozliwosc jej ochrony ? czy musi dalej sie ukrywac ? :/
    pozdrawiam
    |Gippo gg:2364689 |
    |www.gippo-art.xt.pl|