  • Data: 2006-10-14 08:45:58
    Temat: premia w firmie - czy jest szansa?
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam nastepujaca sytuacje w firmie: obowiazuje u nas oficjalnie system
    premiowy uznaniowy. 2 lata temu zostal wprowadzony system od wynikow,
    ogloszono go nam ale nie wprowadzano oficjalnie. Wg tego systemu premie sa
    wyplacane. Mysle, ze nie wprowadzono go oficjalnie zeby ustrzec sie przed
    koniecznoscia wyplaty duzych premii. I wlasnie padlem ofiara takiej
    sytuacji. Moja transakcja przerosla oczekiwania wszystkich a premia wg
    systemu bylaby ogromna. Nie upominalem sie jeszcze o jej wyplate ale jestem
    pewien, ze szef mnie przegoni. I tu moje pytanie: czy mam szanse na drodze
    prawnej wyegzekwowac moja nalezna premie wynikajaca z ogloszonego systemu
    ale nie wprowadzonego oficjalnie. Jeszcze raz podkreslam, ze byly wyplacane
    premie wg tego systemu. Kwota jest na tyle duza, ze moge sobie pozwolic na
    konflikt z pracodawca i wynajecie dobrego prawnika.
    Czy ktos podjalby sie takiej sprawy?

    Z gory dziekuje
    Chris