eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo telekomunikacyjneprawo telekomunikacyjne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
    t-for-mail
    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo telekomunikacyjne
    Date: Mon, 19 Nov 2007 19:00:31 +0100
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 21
    Sender: f...@s...elpos.net
    Message-ID: <fhsj00$2kn$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: sub233-179.elpos.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1195495233 2711 85.193.233.179 (19 Nov 2007 18:00:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Nov 2007 18:00:33 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:498444
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam. Kiedyś byłem czytelnikiem tej grupy, ale miałem mało czasu na czytanie
    tematów, więc przestałem subskrybować. Teraz potrzebuję odpowiedzi na pytanie
    (wiem, że to było poruszane, ale nie mogę znaleźć w archiwum). Przedstawię
    problem, to będziecie mogli mi pomóc.

    Otóż mam internet u pewnego dostawcy (elpos.net). Mam wykupiony pakiet srebrny
    (2200/800). Od jakiegoś czasu net zaczął chodzić do bani. Ciągle zrywa
    połączenie, czas otwarcia strony liczę w minutach. Zdarza się tak kilka razy na
    godzinę (trochę dobrze pochodzi i znów pad). Oto pingi do ich serwera:
    http://images24.fotosik.pl/115/f8334e9fa3a11960.jpg
    http://images33.fotosik.pl/50/97cb08cf3135635a.jpg

    Pamiętam, że jest przepis który mówił, że jeżeli jest jakaś awaria, ja zgłaszam
    i jeżeli w ciągu jednego dnia mi tego nie naprawią, to płacę o 1/30 mniejszy
    abonament (za każdy dzień). Mógłby ktoś przytoczyć ten przepis i powiedzieć, czy
    ma on tutaj zastosowanie? Walczę z nimi już ponad tydzień, a i tak mnie
    ignorują. Konserwator był w zeszły wtorek - pochodziło dobrze 2 dni i znów to
    samo. Zgłaszałem znowu i miał przyjść w sobotę - nie przyszedł. Umówiłem się z
    nim na dzisiaj na 18:00. Nie przyszedł. Zadzwoniłem do nich i powiedzieli, że
    przyjdzie dopiero po 20. Już mnie krew zalewa. :\

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1