    From: "pabloo" <pabloo[no-spam]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo rolne
    Date: Sat, 19 Jun 2004 21:17:45 +0200

    Witam
    Mam następujące pytanie. Pewien gość wydzierżawił pole od mojej babci i
    zasadził tam maliny. Później to pole zostało przepisane na mojego ojca i
    jest jego własnością (ma księgę wieczystą). Nie była podpisana żadna umowa o
    dzierżawę z moim ojcem, a wcześniej z babcią też (chyba) nie podpisywał.
    Była to zdaje się umowa ustna. Teraz ojciec chce zagospodarować tą działkę,
    ale ten gość nie chce zejść ponieważ poniósł by straty (maliny). Teraz moje
    pytanie: czy da się jakoś zmusić tego gościa do zejścia z pola ? Czy trzeba
    mu zwracać rownowartość malin gdy bedzie usuwał krzaki ?
    Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.