  • 1. Data: 2007-03-13 07:24:35
    Temat: prawo pracy - rozwiązanie umowy
    Od: "KBA" <b...@b...pl>

    Witam,
    jak można najszybciej i najskuteczniej rozwiązać takową umowę z niestety
    nieuczciwym pracodawcą (szczegóły sobie daruję):

    - umowa na czas określony do 31 lutego 2010 roku (dokładnie 31 .... lutego)
    - brak w niej zapisu o okresie wypowiedzenia
    - powiedział że na dwutygodniowy okres wypowiedzenia musi on się zgodzić (i
    tu ma rację - ale ja muszę odejść do końca tego tygodnia)
    - mam 10 dni urlopu
    - nie mam badań lekarskich
    - nie miałem szkolenia bhp
    - zaległości finansowe jak się dowiedział o moim odejściu ... wypłacił

    Co mam zrobić, bardzo proszę o pomoc
    KBA