  • Data: 2005-08-22 05:39:35
    Temat: prawo pracy/kombinacja przy zatrudnianiu
    Od: Drunken master <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tu a nie na praca.dysyksuje bo dotyczy prawa. Na poczatku zaznacze ze
    nie kieruje sie w swoim pytaniu zemsta na pracodawcy "bo tak" tylko po
    prostu chcialbym mu utrzec nosa za to ze kombinuje nie dajac mi nic
    wiedziec i wykorzystuje trudny rynek. Jakies niecale 2 tyg temu
    przyszlem do firmy handlowej na zasadzie sprzedawca - samodzielny
    czlowiek na sklepie elektronicznym. Bez papierow, umowa probna, umowa
    zlecenie, nic z tego po prostu na dziko siedzialem "w celu sprawdzenia"
    - to rozumiem jeszcze i poszlem na to. Teraz slysze ze sprawdzi mnie
    miesiac na drugim sklepie (sic!), znowu bez niczego. Malo tego w tym
    samym czasie wziol sobie drugiego naiwnego (jednak z jakas wiaraze moze
    cos z tego wyjdzie jak i ja, bo nam zalezy) na drugi sklep tak ze sie
    nie widzimy w zasadzie na wzajem i wlasciciel mowi ze wybierze sobie
    lepszego. Teraz moje pytanie jak to wyglada w swietle prawa, czy to jest
    dopuszczalne ? Jak sprawa mialaby sie gdybym widzial jego kolejny krok
    swiadczacy juz dobitnie ze mnie wykorzystal gdybym zglosil to PIP w
    trakcie moich godzin pracy. Czy ja takze mialbym z tego tytulu problemy
    ? Co moge zrobic w takim stanie aby nie stracic miejsca pracy i zmusic
    go do podjecia jakiejs decyzji zamiast migania sie ciagle ze 'sprawdza'
    ? W taki sposob moglby miec pracownikow (z pewnym odsetkiem ryzyka ze
    beda oni do niczego) przez caly rok i to za darmo !
    Prosze o wypowiedzi osob w podobnych sytuacjach, ewntualnie jakies sugestie.
    Pozdro.