    From: "Jacek Placek" <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo pracy - cofnięcie urlopu
    Date: Sun, 5 Oct 2008 10:41:47 +0200

    Następująca sytuacja. Mam jeszcze sporo (18 dni urlopu) w tym roku. Prosiłem
    o 2 tyg we wrześniu - szef nie wyraził zgody ale obiecał że w listopadzie
    owszem. Nie obiecał na piśmie :( a ustnie. Wykupiłem wycieczkę do ciepłych
    krajów w listopadzie, jednak szef zaczyna robić problemy i obawiam się że
    cofnie mi ten urlop. Nie był on jak wspomniałem zgłaszany podaniem etc.
    Ponieważ wycieczka kosztowała sporo (ponad 5.000) nie mogę sobie pozwolić na
    wyrzucenie tych pieniedzy w błoto. Pytanie do Was - co zrobić w takiej
    sytuacji. Jak wspomniałem deklaracja "panie Jacku dostane pan 2 tyg. w
    listopadzie" była ustna ale mam na nią świadków.