  • 1. Data: 2005-02-12 14:44:49
    Temat: prawo o zamówieniach publicznych
    Od: "Arek" <b...@h...com>

    witam.
    mam prośbę...
    muszę zapoznać się z tematyką zamówień publicznych.
    przeczytałem oczywiście ustawę o zamówieniach publicznych. jednak nie jestem
    prawnikiem i nie ukrywam, że nie wszystko zrozumiałem:-(
    czy ktoś zna jakieś portale/strony www gdzie mógłbym o tym jeszcze trochę
    poczytać i byłoby to napisane językiem w miarę przystępnym dla przeciętnego
    człowieka?:)
    z góry dzięki za pomoc
    pozdrawiam

    brak2sensu (at) hotmail.com

  • 2. Data: 2005-02-12 15:31:52
    Temat: Re: prawo o zamówieniach publicznych
    Od: "JO" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Arek" <b...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy ktoś zna jakieś portale/strony www gdzie mógłbym o tym jeszcze trochę
    > poczytać i byłoby to napisane językiem w miarę przystępnym dla

    a co konkretnie Cię interesuje, zajmuje się PZP na codzień

  • 3. Data: 2005-02-12 15:38:13
    Od: "Arek" <b...@h...com>

    intersują mnie ogólne informacje na czy to wszystko polega...tak jak
    napisałem. przeczytałem ustawę i w sumie coś już wiem ale nie wszystko
    zrozumiałem.
    po prostu chodzi mi o to co jest w ustawie, tyle że napisane jakimś
    przystępnym językiem:-)

  • 4. Data: 2005-02-12 15:49:37
    Od: "JO" <j...@w...pl>

> [...]
    > zrozumiałem.
    > po prostu chodzi mi o to co jest w ustawie, tyle że napisane jakimś
    pczytaj na stronie www.uzp.gov.pl tam też znajdziesz akty wykonawcze i
    często one rozjaśniają to co w ustawie. Chociaż moim zdaniem, akurat ta
    ustawa jest napisana dość przystępnie, ale niestety ma sporo wad, które
    ujawniają się w praktyce,na stronie UZP w publikacjach jest praktyczny
    przewodnik po zamowieniach , może to Ci rozjaśni problematykę. Jeżeli
    będziesz miał konkretne pytania postaram się odpowiedzieć.
    pozdrawiam JO

  • 5. Data: 2005-02-12 21:06:54
    Od: "Arek" <b...@h...com>

    ok. dziękuję za link:-)
    pozdrawiam
    brak2sensu (at) hotmail.com

  • 6. Data: 2005-02-14 08:45:41
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2005 16:49:37 +0100, JO napisał(a):

> [...]
    > przewodnik po zamowieniach , może to Ci rozjaśni problematykę. Jeżeli
    > będziesz miał konkretne pytania postaram się odpowiedzieć.

    W dziale publikacje jest tam coś takiego jak "praktyczny przewodnik po
    procedurach zamówień publicznych", w szczególności może się przydać - choć
    niektóre komentarze zbyt prawnicze już momentami bywają ową praktyczność
    biorąc pod uwagę ;)
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 7. Data: 2005-02-14 08:50:43
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Feb 2005 09:45:41 +0100, Grzegorz Bednarczyk napisał(a):

> [...]
    > niektóre komentarze zbyt prawnicze już momentami bywają ową praktyczność

    A, i Urząd Zamówień Publicznych wydał ostatnio parę poradników książkowych
    - "Zamówienia na dostawy i usługi", "Zamówienia na roboty budowlane",
    "Środki ochrony prawnej", "Zamówienia sektorowe". Nieco skrótowe, ale chyba
    przystępnie napisane, dostępne w pdf na tej samej stronie.
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/