  • 1. Data: 2005-02-12 12:34:27
    Temat: adwokat
    Od: "Arek." <a...@w...pl>

    Sytuacja wygląda tak:

    Pani mecenas, która zaczęła prowadzić moją sprawę (poprowadziła jedną)
    uległa wypadkowi i nie powróci już do swojego zawodu.
    Ze względu na ten fakt sekretarka przekazała moją sprawę innej Pani adwokat,
    która niestety nie widzi żadnych szans jej prowadzenia.
    Mało tego - kilku innych adwokatów również nie chce zbytnio podjąć się
    prowadzenia mojej sprawy.

    Zwróciłem się zatem do "mojej" kancelarii z żądaniem zwrotu pieniędzy,
    ponieważ w takiej sytuacji pomoc zastępczego adwokata, który nie widzi sensu
    prowadzenia mojej sprawy nie jest mi potrzebna, a jeśli moja pami adwokat
    jest tak poważnie chora i nie powróci do swojej profesji, nic innego mi nie
    pozostaje.

    Usłyszałem, że zwrotu swoich pieniędzy nie otrzymam, bo moją sprawę MUSI
    przejąc innych adwokat.

    Poradźcie proszę, co mam w takiej sytuacji zrobić?
    W jaki sposób mogę odzyskać chociaż część wpłaconej kwoty?