  • 1. Data: 2005-02-12 12:59:46
    Temat: [OT] Losowanie nagród
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Przepraszam za OT, ale sprawiedliwe losowanie nagród ma chyba związek z
    prawem, bo chodzi tu o wygrane, materialne wygrane... pieniądze itp.

    Może ktoś orientuje się praktycznie, jak wyglada losowanie nagród wśród
    tych, którzy nadesłali prawidłowe hasło do krzyżówki. W gazecie "Tele Świat"
    rozwiązanie można nadesłać pocztą na kartce pocztowej lub SMSem za 1,22
    zł... jak to jest rozwiązane, aby losowanie było sprawiedliwe... aby równe
    szanse mieli i jedni i drudzy niezależnie od technicznego sposobu nadesłania
    rozwiązania ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[ZBĘDNE]@interia.pl
    http://zycz.3mam.net

  • 2. Data: 2005-02-13 00:07:13
    Temat: Re: [OT] Losowanie nagród
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Sat, 12 Feb 2005 12:59:46 +0000, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):
    > jak to jest rozwiązane, aby losowanie
    > było sprawiedliwe... aby równe szanse mieli i jedni i drudzy
    > niezależnie od technicznego sposobu nadesłania rozwiązania ?
    najszybsze rozwiazanie ktore przychodzi mi do glowy to wydrukowanie
    wszystkiego na identycznych karteczkach i losowanie z nich
    lub tylko wrzucenie zawartosci kartek do komputera i losowanie
    elektroniczne
    pozdrawiam
    --
    JFK