  • Data: 2003-03-26 18:14:27
    Temat: prawo konsumenta - wymiana towaru
    Od: "natural" <p...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc , pisze na grupe , poniewaz mam pewnie problem i czuje ze ktos mnie
    robi w "balona"

    Moj przypadek jest taki : kupilem buty w sklepie firmy ... , po JEDNYM DNIU
    nie spodobal mi sie kolor i jak sie okazalo byly za duze,chcialem wymienic
    na inne. Cena byla ta sama , numer towaru rowniez. W sklepie otrzymalem
    informacje, ze nie moge zamienic obuwia poniewaz sa "starte " .Szczegolnie
    mnie to rozmieszylo poniewaz w butach nie chodzilem , staly w pudelku. W
    sklepie przeciez ludzie mierza obuwie chodza w nim po sklepie , zadna para
    nie jest tam idealna.

    Prosze o odpowiedz obiektywna , do ilu dni moge "zamienic" towar od dnia
    zakupu i jakie prawa mi przysluguja, bo troche mi sie to wydaje dziwne

    z gory dziekuje za odpowiedz

    Marcin Pojasek