  • 1. Data: 2003-11-04 10:50:56
    Temat: prawo konsumenta do zwrotu towaru
    Od: "Kamil Wandtke" <o...@g...pl>

    czesc...

    o ile dobrze kojarze, to kiedys istnialo w prawie konsumenckim cos takiego
    jak mozliwosc zwrotu zakupionego towaru w ciagu 3 dni od zakupu.
    czy takie prawo nadal istnieje (jesli tak to czy ktos moglby mi je
    przytoczyc w dokladniej postaci)
    jesli nie istnieje to jaka jest obecna modifikacja tego prawa?

    dzieki :)

  • 2. Data: 2003-11-04 11:06:35
    Temat: Re: prawo konsumenta do zwrotu towaru
    Od: "KK" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Wandtke" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przytoczyc w dokladniej postaci)
    > jesli nie istnieje to jaka jest obecna modifikacja tego prawa?

    Owszem, jeżeli produkt jest nienaruszony, nie nosi śladów użycia.... nie
    jest to program komputerowy na CD i nie jest to Muzyka ani film itp... tak
    samo możesz zwrócic na podobnych zasadach jeeżeli kupujesz poza siedziba
    sprzedającego masz więcej czasu.
    ale jak odpale programik Prawo CD i sprawdze to i może ustawe ci podam ;-)
    kk

  • 3. Data: 2003-11-04 11:20:54
    Od: "KK" <k...@i...pl>

> [...]
    > przytoczyc w dokladniej postaci)
    > jesli nie istnieje to jaka jest obecna modifikacja tego prawa?

    Napewno można zwrocić poza oczywiscie CD, kasetami Video itp masz o tym
    Ochrona niektórych praw konsumentów
    Dz.U.00.22.271
    USTAWA
    z dnia 2 marca 2000 r.
    o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
    (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)
    Rozdział 1 i 2
    W innym przypadku nie znalazłem... byc może mam pecha i za mało czasu.
    Wygląda na to że nie mozna oddać towaru kupionego w sklepie. można go tylko
    reklamować.
    kk

  • 4. Data: 2003-11-04 14:08:23
    Temat: Odp: prawo konsumenta do zwrotu towaru
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik KK <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bo825u$f8b$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    > W innym przypadku nie znalazłem... byc może mam pecha i za mało czasu.
    > Wygląda na to że nie mozna oddać towaru kupionego w sklepie. można go

    Prawo zwrotu towaru bez uzasadnienia sluzy do 10 dni jesli zakup byl na
    odleglosc (np. u akwizytora albo w
    internecie).
    W normalnych warunkach nic nie stoi na przeszkodzie zwrotu towaru, jesli tak
    umowilismy sie ze sprzedawca (najlepiej pisemnie) - w ramach swobody przy
    umowie sprzedazy.

    pozdrawiam
    mdr

  • 5. Data: 2003-11-04 17:58:27
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

> [...]
    > sprzedającego masz więcej czasu.
    > ale jak odpale programik Prawo CD i sprawdze to i może ustawe ci podam ;-)

    prawo zwrotu towaru istnieje tylko przy sprzedazy poza lokalem
    przedsiebiorstwa.... normalnie w sklepie to tylko jesli zgodzi sie na to
    sprzedawca

    pozdr
    Lukasz