eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenckie - niewykonanie uslugiprawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
  • Data: 2006-07-01 14:39:50
    Temat: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
    Od: Bucz <R...@t...pbz_ROT13> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam wszystkich
    pisze pierwszy raz na ta grupe i z gory mam pytanie o nieco klopotliwa
    sytuacje

    klient zglosil telefonicznie chec skorzystania z uslug mojej malej firmy
    i poprosil o instalacje internetu

    w czesie instalacji wystapily problemy techniczne (niekompatybilnosc
    sprzetu klienta) - instalacja zostala przesunieta na nastepny tydzien
    niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i
    zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace

    kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient rzada
    "darmowej instalacji" i nie chce zwrocic zainstalowanego u niego sprzetu
    poniewaz czuje sie pokrzywdzony (umowa o wykonanie uslugi nie zostala
    podpisana poniewaz zawsze robimy to gdy juz wszystko dziala na koncu)

    co proponujecie...? jak sobie poradzic z ta sytuacja?

    (dadam ze koszt sprzetu pozostawionego u klienta to smieszne 100zl ale
    dla zasady chce cos z tym zrobic)

    --
    Bucz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1