eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo konsumenckie - niewykonanie uslugi › Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
  • Data: 2006-07-01 20:06:26
    Temat: Re: prawo konsumenckie - niewykonanie uslugi
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bucz napisał(a):
    > rezist.com wrote:
    >
    >>> niestety nie moglismy sie z nim skontaktowac telefonicznie i
    >>> zapomnielismy o sprawie na 3 miesiace
    >>
    >>
    >>
    >> lol!
    >>
    >>> kontak telefoniczny po tym czasie zakonczyl sie na tym ze klient
    >>> rzada "darmowej instalacji"
    >>
    >>
    >>
    >> nie dziwie mu sie... tak miedzy nami
    >>
    >>> dla zasady chce cos z tym zrobic)
    >>
    >>
    >>
    >> a jaki jest koszt instalacji? pomijajac to urzadzenie
    >> o wartosci 100 zl?
    >
    >
    >
    > sutuacja jest dosyc specyficzna w tym przypadku - po kosztach z naszej
    > strony 500zl.

    Zaczniesz drzec z nim koty i bedziesz mial wkurwionego i upierdliwego
    klienta.
    Moze policz, czy warto grzecznie przeprosic i olac te 500.
    Sciagniesz z niego inna droga, lub nie, ale fama jka rzetelnie
    podszedles do sprawy pojdzie dalej.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1